19 Eylül 2012 Çarşamba

Kuralsız Saçmalama Sanatı

Evet kendim bi yazı yazamak istedim bu zamana kadar  arama motoru gibi işler yaptım tamam kabul ediyorum şuanda kafam güzel yazı konum saçmalama sanatı o yüzden bu yazıda yazım kuralrı yok düzgün sözcükler kelimeler v.s yok amk facebook dan mesaj gelip duruyor hem onlara cevap yetiştiriyorum hem yazı yazıyorum arkada Dope die m.f çalıyor önümde efes extra anlıycağınız ben pilot gör düyünüz gibi saçmalıyorum şuanda ama bende üstdüzeyde yapanlar var bu işi mesela bi örnek veriyim behen seheni cohok seViyohorum bu biriydi bide bu şekili var $€N! $€V!YoM bunlar nedir amk yaa bi de böyle yazı yazanlar kendilerini normal bi insan olarak görüyorlar ama işin en garip tarafı biz normal yazı yazıyoruz diye bize anormal gözü ile bakıyor bence bunlara engelli raporu almak lazm amına koyam evet bu blogda da ilk küfürümü etim bu yazı ile hayır uğurlu olsun haa bide bu yazıdan sonra beli bi kitlediki okurlarımı kaybede bilirim  ahaha sanki çokta umrudaydınız okumaz sanız okumayın amk deprem mi oluyoo lan heryer salanıyoo haa 4 üncü şişeye başlamışım getir hamzaa bir şişe daha hamza kim amk yaa evet lan yazım kuralrını siklemeden yazmak ne güzel bir şeymiş ama her yer kırmızı çizgiler ile doldu evet bana gelen sorulardan biri senin hayat felsefen ney amk yaa aynen böyle soruyorlar amk onlarada burdan cevap veriyim fight club izleyin anlarsınız amk haa biraz geri kafalıysanız 2 yada 3 kere izleyin hayla anlamadıysanız hiç anlamazsınız amk siz tam bir malsınız demek istiyorum şişe 8 oldu bu arada ve son biram amk burdan eroinmen e selam yoluyorum kendise cok iyi bir yazar olmakla beraber yakın bi arkadaşım yazılarınıda okuyor dostum michel hakında yazdıklarından sonra adama anna avrat girdim yani neyse beyler ben bira almaya gidiyorum 2 şişe daha alıcam onlarıda içip sokakta eteş yakmaya çıkıcam sonra ipne atayisler diye etrafta bağra bağra koşucacam benim bir pisi pisi piskoloğa ihticım olduğunu söylü yolar amk neymiş uykusuz kalmak kötüymüş sizene aök 3 gün dür uyumadıysam belki ben uyumak istemiyorum insan uyurken yarı ölüymüş zaten amk bari kesin boğzamıda rahat yatıyım amk neyse ortalığı baya siktim ben biraları almaya gidiyorum evet bi saçmalama sanatanın sonuna geldik bira ile böyle oluya muhtamelen bu yazıları hatırlamıycam sabah bu ne amk diye okumaya başlıycam ahahahahha bi dakine votka ile görüşmek üzere hadi siktirin gidin  abi kusura bakmayın oc kuzen yazıyor .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder